Tuesday 22 September 2015

PENAWAR PENYAKIT BUASIR - PERCUMA UNTUK ANDA!!!





Apa itu penyakit buasir?

Image result for hemorrhoidBuasir atau hemoroid adalah pembengkakan pada vena  yang terletak di bahagian rektum dan dubur. Apabila vena ini membonjol keluar ia mengganggu dan menyebabkan membran di sekitarnya membengkak, terasa sakit, perit, gatal dan berdarah.
Buasir boleh terjadi disebabkan oleh terlalu tinggi tekanan dalam darah di bahagian rektum, dan ini menyebabkan dinding vena darah teregang atau 'memberi' dan membonjol. Kadangkala ia boleh pecah, terutamanya sewaktu meneran.



FAKTOR UTAMA

    Image result for hemorrhoid
  • Sentiasa duduk
  • Meneran (ketika najis keras atau sembelit)
  • Cirit-birit
  • Duduk mencangkung di dalam tandas terlalu lama
  • Batuk  yang teruk
  • Bersalin
  • Mengangkat berat

 

CARA-CARA MENGATASI BAGI MENGURANGKAN RISIKO TERJADINYA BUASIR

  • Banyak meminum air sekurang-kurangnya 1.5 - 2 liter sehari
  • Makan makanan seimbang: banyakkan memakan makanan yang tinggi serat, bijirin, buah-buahan dan sayur-sayuran.
  • Gunakan tandas pada masa yang ditetapkan seperti selepas bangun tidur setelah meminum segelas besar air.
  • Elakkan dari memakan makanan yang boleh menyebabkan gangguan (makanan pedas atau berempah, alkohol) atau yang boleh merangsangkan usus (kopi atau teh).

Image result for hemorrhoid
RAWATAN tradisi -Ia memulihkan , merawat dan seterusnya menyembuhkan penyakit buasir dengan menggunakan ubat sapu berherba yang dapat mengecutkan buasir dan menghilangkan rasa sakit anda dalam masa yang singkat. 

Cara yang amat mudah iaitu hanya sapukan/ taburkan pada tempat yang sakit dan tidak perlu dimakan.

Dengan menggunakan herba semulajadi seperti buah manjakani dan akar kayu ianya amat mujarab dan kesan penyembuhan dapat dilihat dalam masa 2 hingga ke 3 hari sahaja. 


Image result for hemorrhoid 


 PERCUMA !! PERCUMA !! & PERCUMA !!!



Seperti yang saya ceritakan tentang ubat herba ini, saya mencari 30 orang yang menderita penyakit buasir kronik untuk mencuba ubat herba ini secara PERCUMA..


 JIKA ANDA YANG SEDANG  MEMBACA  DAN SEDANG ATAUPUN SUDAH LAMA MENDERITA PENYAKIT BUASIR , SAYA MENGALU-ALUKAN SAUDARA/SAUDARI UNTUK MENGHUBUNGI SAYA BAGI MENDAPATKAN UBAT INI SECARA PERCUMA  UNTUK 30 ORANG PESAKIT YANG PERTAMA  TANPA SEBARANG BAYARAN !!!  

Ingat ini bukan gimik dan tiada unsur-unsur penipuan tetapi saya ingin membantu mereka yang bermasalah dengan penyakit buasir.


HEMOROID MIRACLE CURE !!

UBAT SAPU/TABUR BERHERBA 


Image result for buah manjakani 

  • Sila emailkan nama, alamat anda kepada saya SEKARANG!! Pastikan anda adalah 30 orang yang pertama yang menghubungi saya.
  • Pemberian & penghantaran adalah secara percuma terus ke pintu rumah/pejabat anda.
  • Jika doktor yang merawat anda menyesorkan untuk melakukan pembedahan keatas buasir anda, saya mohon untuk anda mencuba ubat berherba ini terlebih dahulu.
  • Akhir sekali izinkan saya, mendapatkan testimoni anda bagi mendapatkan maklum balas tentang penyakit buasir anda  setelah menggunakan ubat sapu/tabur herba ini.  
  • Saya mendoakan kesembuhan anda setelah menggunakan ubat berherba ini......... 

No comments:

Post a Comment

Feel free sharing your thoughts here....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...