Tuesday 25 June 2013

Songket Bunga Tabur













sekadar hiasan

 Salam semua...
Erm tak tahu nak update pasal apa kali ni.. Tiba-tiba teringat nak cari info pasal kain songket bunga tabur untuk majlis perkahwinan saya tak lama lagi.

Songket bukanlah pilihan hati saya tetapi ia dah pasti untuk dipakai untuk majlis bertandang sebelah keluarga pengantin lelaki. Since pihak sebelah sana yang nak buat tema songket, jadi saya terpaksa ikut aje...

Kainnya sudah ditempah tapi belum sampai lagi... jadi tunggu je lah bagaimana rupanya
nanti.

Apa yang diberi tahu oleh bakal abg ipar dia dah tempah songekt bunga tabur kaler maroon.. itu aja dan full stop!! Dan bakal mak mertua asyik bertanya saya nak buat fesyen apa?? Tak tau dan
 takdak idea langsung....


 Jadi saya google semua pics and nak share fesyen terkini ( ye ke ) tak tahulah ye.
Jadi layan saja
 
 Kalaulah saya cantik mcm org dalam pic ni.... suka sangat dengan baju dia


 
kalernya menyejukkan hati saya..
 
 Songket mix with lace nampak cantik tapi saya tak minat stail baju macam ni




 Yang ni nampak very traditional warm & classy

 
 Macam ni pun oke ... i just like the bottom part




3 comments:

  1. sis..saya pon tengah mencari songket bunga tabur..sis beli kat mana ye kalo x keberatan..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam mis adda, songket bunga tabur tu bakal abg ipar saya yang order di kuala lumpur saya rasa area jalan TAR.. Nanti saya tanya dan confirmkan kat kedai mana yg dia order,ok.

      Delete
  2. Salam..boleh sy tau kat kedai mna nak cari songket bunga tabur tu? Email sy kat aisyah1185@gmail.com tq

    ReplyDelete

Feel free sharing your thoughts here....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...